Lìnies de recerca

Canvi climàtic i global. Geociències marines. Oceanografia.

Grups de recerca

Grup d'Estudi de Processos Oceànics i Climàtics (GEPOC)

MedSeA. MEDiterranean Sea acidification in a changing climate

Inici projecte: 01/02/2010 - Fi projecte: 31/01/2014

Codi :165762

Abstract:La inciativa europea acidificació del mar Mediterrani en un Clima Canviant (en anglès MedSeA) és un projecte finançat pel 7è Programa Marc de la Comissió Europea. Inclou 16 institucions de 10 països, i és liderat per l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

MedSeA avalua les incerteses, els riscs i els límits relacionats amb l’acidificació del Mediterrani a nivell d’organismes, ecosistemes i a escala econòmica. També posa èmfasi en transmetre el coneixement científic adquirit a una audiència més àmplia d’usuaris de referència, i al mateix temps proposa mesures polítiques per l’adaptació i la mitigació i que variarà d’una regió a l’altra.

Entitat financiera: UE - European Commission

Investigador/s responsable/s: Patrizia Ziveri